Onsdag 16:e Särna

Vecka 29 är det alltid festveckan i särna där olika ställen har sin egen dag med olika aktiviteter.
På onsdagen så var det skogsmuseumet lommkällan som hade sin dag och på kvällen så kunde man gå dit och titta på Evert Ljusberg.
Pappa ville dit och han bjöd med mej å det är ju roligt att göra något med bara Pappa så man får lite tid tillsammans. Faktum är att den här Evert var så bra på att berätta historier och sjunga visor så honom ska jag gå och se igen om jag får chansen!
När föreställningen var slut så treäffade jag på några killar som undrade om jag ville följa på fest så jag hängde med till floån, ett ställe mitt ute i skogen typ, där det var en trevlig fest. Syrrans kille körde oss och vi festade ända till halv 5 på morgonen. Det var riktigt roligt!

Här är jag och Pappa utanför skoghalla där föreställningen med Evert Ljusberg var.


Här är på feten i Flóån och lite folk som satt i gapskjulet. Per, Martin och Perra.


Det fanns många olika modeller av mopeder att studera på festen


Det bildades en hel del rök när det skulle varvas allt som gick så man fick öronskav utav knattret


Micko och Jag.


Syrran´s kille, min chaffis Dick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0