Monark

Jag har längtat hela sommaren efter att få ut och cykla på kvällarna. Det är så härligt att känna vinden dra efter armarna och i håret, det känns så friskt!
Ikväll så har min älskling letat fram en gammal damsnurra och fixat den åt mej så den fungerar aldeles utmärkt och jag tycker att den är skitsnygg!
Rödmetallic precis som min bil :) Så idag har jag fått testa min nya cykelhjälm med!
Just nu så är älsklingen på garaget och tonar rutorna bak på min bil, jag hoppas att det går fort så jag hinner cykla en sväng sen :)
Visst är den snygg??!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt fin. Jag är allt lite avundsjuk. Jag vill oxå ha en tantcykel, helst med en praktisk cykelkorg ;)

2008-07-15 @ 13:23:07
URL: http://luella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0