LEDIG!

Nu har jag jobbat 6 timmar till och det är ju i och för sig bra för det blir ju pengar men jag hade egentligen inte haft tid. Men det var en lugn kväll på jobbet så det var ju skönt!
Imorn så ska Linus på BVC och det ska bli riktigt spännande och se hur mkt han växt, det är ett tag sedan vi var där nu. Sen bär det iväg till Särna där festveckan pågår just nu och det ska bli både skönt och roligt att få komma hem till min familj ett tag :)
Nu ska jag läsa lite bloggar, jag hoppas att ni skrivit mkt roligt och sen så ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Äsch, är väl bara bra att du jobbar o tjänar pengar :D Morden i Midsomer är nog det enda jag följer på tv just nu ;P haha ;D

2008-07-15 @ 23:42:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0