Karusell

Jag och Lars med flera åkte lite karuseller på powermeet, det var skitroligt!!
Här är vi med halva ansikten, det är ju inte så lätt att hålla styr på kameran när det snurrar ;)


Lars, Roger och Jimmy åker radiobilar


Här är Lars, Roger och Jag innan vi ska åka "virvelvinden"


Här är Lars och Roger under tiden vi åker "virvelvinden *haha*


och jag och Roger, det gick skitfort!!


Sen var vi nöjda och gick därifrån, Jimmy och Conny roar sej med några uppblåsbara hammare. Conny skulle slå mej med under tiden som jag filmade så kameran for i backen och blev knölig :( Men det blev ju inge fel på den och det var ganska lite skavanker ändå och ganska otroligt att jag ens har den kvar som har släpat med den på biltak och i karuseller :P
Stefan, Lajs, Lars, Jimmy och Conny

Kommentarer
Postat av: lajs

haha va roligt roger ser ut att ha:) sen på ett kort så håller lars roger i handen ju:) haha

2008-07-09 @ 11:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0