Jobbat

Det blev iaf att jag frågade svärmor lite fint när Linus sov middag om hon hade lust att passa honom lite medan jag slipade väggarna, och det gjorde hon :) Så idag har jag slipad kidsens rum och städat det, Lars har komiit hem nu och tagit fram papp åt mej som jag ska klä in golvet med ikväll.
Efter jag slipat så har jag varit ute i blommlandet hos svärmor och dragit ogräs, Linus och svärmor har varit med och tittat på. Linus är så söt när han undersöker världen!
Nu ska jag ge han lite mat och sen lär jag komma på nått som jag och Lars ska äta, det är bara det att det är så tråkigt att laga mat när det är varm ute :(
Föresten så har jag fått mejl idag att min bilstereo är postat och på väg hem till mej :D *poppa poppa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0