Hemma igen

Nu har vi äntligen landat här hemma igen efter en galet rolig och jobbig helg hos mina föräldrar i Särna. Hela klanen utom min äldsta bror har varit samlade och det har varit jättekul!
Det är roligt att åka iväg men samtidigt så är det jobbigt med för nu när man är hemma igen så måste man komma ikapp vardagen med allt det vanliga som måste ske.
Kameran har varit med och jag har endel bilder som jag ska lägga upp imorn om jag orkar och så tänkte jag skriva endel om vad vi gjort på dagarna så jag har det som minne.
Ikväll så har jag och älsklingen tvättat 2 maskiner och packat upp all packning. Linus har badat och det lilla bustrollet har tippat med en liten stol idag så att han slog upp nappen i överläppen och började blöda :( Men det gick bra iaf och det blev ingen stor skada. Jag var mest rädd att han skulle skada tänderna men dom klarade sej.
Cilla har nyss varit här och druckit te och nu så ska jag gå och sova så batterierna laddas tills imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0