Doktorn

Nu så har Linus badat och Viktoria har duschat. Själv så har jag rakat och smort benen och målat tånaglarna. Linus ska ju till doktorn idag och få spruta så när vi ändå är där så ska jag höra om jag får ett recept utskrivet på en salva till ett jättefult eksem jag har på foten. Därför fick jag lov att frächa upp benen så gott det går, det är ju inte så enkelt när det är mkt insektsbett på dom men dom får helt enkelt duga som dom är!
Jag tänkte att jag skulle göra spagetti m köttfärssås idag men jag kom på att jag glömt köpa soya. så nu vet jag inte vad jag ska laga för mat *suck* ???? Köttsoppa kanske, ja det blir det nog.
Jag hade även tänkt att jag och Viktoria skulle hinna till frissan och klippa luggarna innan hon ska ner till sin Pappa igen men det har jag ju inte hunnit. Jag får inte så mkt gjort hemma när jag jobbar.
Ja ja, nu snart så ska vi då åka på lite minisemester och det ska bli skönt!

Linus badar i diskhon


Viktoria duschar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0