8:e Juli, Tisdag. Kjell

Idag fyller Svärfar/Farfar år så jag och Linus ska slå in paket och gå upp till han och grattulera lite senare idag.
Idag skiner solen och det är jag glad för men ändå så känner jag mej lite låg. Jag har inte riktigt någon motivation att göra något just nu för jag sitter och funderar på tråkiga saker hela tiden. Men jag lär väll ta tag i vardagen ändå.
Tänkte att humöret blir nog bättre om jag sätter mej och skriver och planerar dagen lite.
Det första jag ska ta tag i är tvätten och ladda en maskin så jag kan hänga ut det idag. Det har ju gått åt så mkt sängkläder nu när vi rest och det är skönt att hänga ute! Sen ska jag sortera lite post, vattna blommorna, diska, plocka leksaker, dammsuga och fixa mat.
Sen får jag lov att känna mej nöjd med dagen för ikväll så jobbar jag.
Nehe nu ska jag ge Linus mellis och sen hoppas jag att han somnar en stund.
Igår hade jag 89 läsare i bloggen :D

Kommentarer
Postat av: wooltiti

Haha, ja..Mycket dumt har man gjort..Det är så man skäms ibland. Fattar inte hur man tänkte på den tiden..Jag är lugnare nu för tiden..fortfarande flummig ifs men inte lika hysterisk, hahaha...

2008-07-08 @ 11:45:53
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0