1:a Juli, Tisdag. Aron & Mirjam

Jaha.... idag ska jag och Viktoria på BVC då ska jag nog passa på att springa in på systemet oxå så har jag det gjort, eventuellt om jag måste in på apoteket oxå. Jag funderar på om jag kanske måste ha en sån där pinsett som tar bort fästingar, tänk om nån av oss får en fästing där nere *iuu* jag har köpt mej en roll-on som ska vara bra mot fästingar och mygg som jag ska kladda på mej hela dagarna, hoppas att den hjälper!
Sen funderar jag på om jag och Viktoria ska hälsa på Dante idag om han är hemma, han fyller ju år när vi är i Västerås och Viktoria åker ju redan imorn så vi lär nog dit en sväng idag om vi ska hinna. Camilla fyller oxå år och jag tror nog att jag hittat något åt henne som hon gillar ;)
Nu måste jag klä på mej, det är bara byxorna som saknas och det är inge roligt för jag har inga byxor som jag vill ha nu. Dom nya har jag tvättat så dom ska vara ren tills jag ska åka så nu vet jag inte vad jag ska ha *suck* Jag får väll ta en gammal trasa så länge.

Kommentarer
Postat av: therese

Oj, det lät ju inte kul alls =(.. Det har iallafall gått över nu, som tur är.

2008-07-01 @ 12:44:08
URL: http://tyttan.blogg.se/
Postat av: wooltiti

Jag kan ju testa :)

Skicka en bild till min hotmail..



[email protected]

2008-07-01 @ 14:46:56
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: wooltiti

Mina partyglasögon utan glas i, haha

2008-07-01 @ 23:56:14
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0