13:e Juli, Söndag. Joel & Judit

Men nu äntligen så är det söndag! Nu har jag bara 7,5 timmar kvar på jobbet och sen är jag ledig ett tag framöver ;)
Fy vilket skitväder det är ute! Det ser ut som att det är höst. Himlen är grå och på marken ligger det dimma, det är bara 10+ grader *hutter* Men det finns ju inget ont som inte har något gott med sej så idag har jag min nya huvtröja som jag köpte på powermeet, den är svart med vita tribaler på, den är snygg tycker jag.
Igår så städade jag och Lars här hemma. Han plockade undan saker och dammsög och jag vek ihop det enorma tvättbergen, åh vad nöjd jag är ;) Om jag orkar så ska jag gå runt lite med dammtrasan sen när jag slutat.
Nehe då var det dax att dra iväg då, hoppas att det går lika bra idag som det gjorde igår! Men det gör det nog.
2 veckor kvar till lön nu, så mkt som jag jobbade förra månaden har jag inte gjort sedan jag gick gymnasiet och var timmvikarie så det ska bli mkt spännande att se vad det blir i lönekuvertet ;)
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0