11 Juli, Fredag. Ellinor & Eleonora

Idag har Syrran och Hubbis namnsdag, grattis till er!!
Idag är det jättefint väder och båda kidsen är hemma, kan det bli bättre? Jag tror inte det. Så idag så ska jag fylla i vatten i babypoolen så dom får bada lite ;)
Det är nog väldigt fint väder för dom som går på marknaden på Idre Yran idag kan jag tänka mej. Jag skulle dit var meningen men jag orkar inte. Jag är bara ledig idag och sen jobbar jag lör+sön igen så det blev 6 dagar den här veckan. Nästa vecka då blir jag ledig lite, då ska jag åka till Särna på Onsdagen och stanna till Lördag.
Idag så håller jag som vanligt på att tvättar, jag har tappat räkningen på alla maskiner med tvätt nu men idag så blir det nog faktiskt bara 1. Sen måste jag ställa mej och vika det enorma berget med rena kläder som ligger uppe på skötbordet just nu, fy vad tråkigt! Men först och främst så ska jag duscha, sen blir det nog klänning idag tror jag, om jag har någon.
Föresten idag kommer muraren och ska fixa till muren i vårat hus!! Gu va spännande det ska bli och se hur det blir! Jag har nog någon bild på hur den såg ut innan.

Så här ser den ut just nu, Lars har hackat bort det som var löst, den är ju inge vidare snygg med gammal målarfärg som blivit gön, sot och sprickor så jag hoppas att den förvandlas till en skönhet idag ;)

Kommentarer
Postat av: Hubbis

Tack tack!

2008-07-12 @ 10:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0