Teknikens under

Näh meeen duuu, jag har lyckas med att lägga in en ikon under länkar, jag tror jag svimmar. Det var det mest avanserade jag gjort med en dator sedan jag hade användare på skunk och det var på 90-talet. Ja, ja det kommer förmodligen inte hända igen för jag ska INTE bli någon data-nörd igen som sitter dygnsvis och glor på den här skärmen som jag gjorde i ton-åren (fast det var en annan skärm). Nej jag sitter redan för mkt i datorn som det redan är. Men nu har jag iaf fixat en ikon för bloggkoll, så nu kan ni enkelt följa min blogg om ni vill =)
Nu är fötterna mjuka och snygga så nu ska jag nog stila med lite make-up idag för ovanlighetens skull och sedan blir det utfodring av frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0