Sova middag

Jaha nu har jag stökat på lite här hemma, jag har sorterat alla leksaker åt Viktoria och hon är så glad över sitt skrivbord! Hon har suttit där hela dagen idag och pysslat. Men så för ett tag sedan så skulle hon leka med sin lera, då hade det blivit nå fel på den så den var helt kletig =( Som tur var så hade jag underlägg åt henne så det var bara att lyfta ut hela det i badrummet. Så jag har även diskat leksaker idag =)
Lars släpade in garderoberna på lunchen idag så nu har vi tagit av allt embalage så garderobsdelarna får bli lite varma innan vi ska sätta ihop dom ikväll.
Känner mej lite seg och Linus har äntligen somnat, han har inte sovit någon middag tidigare idag fastän han borde göra det egentligen. Så nu ska jag med gå och sova en liten stund, men först ska jag ladda tvättmaskinen så den är klar när jag vaknar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0