Sortera foton

Nu har vi kommit hem igen, jag fick tag i fotoalbum och bordstabletter. Tabletterna blev ljusblå och ljusbruna, jag tog två omgångar för jag lär ju ständigt tvätta hela tiden men det är lättare än att försöka diska bort intorkade fläckar från trä.
Linus han leker i sitt gåbord och Viktoria har satt sig vid TV:n så jag ska sysselsätta mej med att få in korten i rätt ordning nu. Lars skulle iväg på klubben en sväng, sen skulle han bjuda oss på varma mackor *mums* han har faktiskt dammsugit lägenheten idag på egen initsiativ och så plockade han undan en massa saker och bäddade sängen. Helt underbart när han gör sådana saker men jag kan ändå inte sluta fundera över varför han gör det automatiskt utan att jag ber han,  han kanske har en baktanke med det hela. Han frågade i bilen förut idag om han kunde få ut och åka skoter nästa helg, kanske han tror att jag släpper iväg honom lättare om jag är på gott humör och låter honom slippa hemmasysslorna, eller så kanske han gjorde det bara för att han växt upp och inser att han måste hjälpa mej och familjen att hålla ordning hemma. ja vem vet, jag är då väldigt glad att han gjorde det iaf. Kåt, glad och tacksam, det är väll varje karls dröm om sin kvinna det *hehe*
Nej nog med skitprat nu, ni får ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0