Klippa mej!

Nu är det nära! Snart nu så ska jag få klippa mej och färga håret =) Jag sitter som på nålar och väntar på tjejen som ska hjälpa mej med det!! Hoppas att hon kommer nu då så hon inte glömt av det.........hoppas, jag är trött på mitt utseende nu!
Annars så har jag jobbat idag och det har gått bra tycker jag. Lite ovant att vara från familjen i 3 dagar men det har varit skönt med. Lars sköter sig exemplariskt som hemmaPappa, det var så fint hemma när jag kom hem idag. På dagarna så har han skjutsat Viktoria till och från dagis och tagit med sig Linus på de ärenden han behövt göra. Det bevisar att det går lika bra för karlarna att vara hemma som åt fruntimmer tycker jag.
Sen ikväll när jag klippt mej så ska jag iväg och sjunga med kören.
Jaha så är det, nu får ni ha en trevlig kväll ;) Kram!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ser fram emot att få se nya kalufsen, hoppas att du blev nöjd :) Kramis

2008-01-23 @ 21:50:09
URL: http://smulansscraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0