Jobb

Nu har jag ringt på jobb och dom behövde ha vikarier. Chefen skulle ta ett snack med sin assistent och sedan skulle de komma överens om inskolning. Fan vad spännande! Hoppas att dom ringer snart så man vet. Lite fränt att komma på en ny arbetsplats även om det ff är innom vården men det blir ju lite nytt iaf =) Måste fixa lite kaffe och lugna nerverna för nu blev jag så exalterad över att det där samtalet gick så bra =)
Imorse så lade jag märke till att man är tillbaka i vardagsträsket igen, fast det gick ganska så bra ändå. Viktoria tog bara 45 min på sig att äta frukost och sen gick det ganska bra för henne att tvätta sig, borsta tänderna och klä på sig utan att ställa sig och dagdrömma nånstans emellan sysslorna. Själv fick jag lov att byta strumpor 2 ggr innom loppet av 20 min för att jag trampade i bäbiskräka så jag gav upp om att få vara anständigt klädd och gick barfota.
Jag har varit på affären idag och handlat lite så till lunch blir det kroppkakor med stekt bacon och skirat smör, det är gott! och så har jag köpt mora tidningen så nu ska jag lösa lite sudoku =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0