Huset

Idag har jag städat toaletten och tvättat och vikt tvätt som vanligt. Linus har fått sin första tand idag och ställt sig upp i sängen aldeles själv sen var vi upp till Farmor och Farfar och hälsade på och då när han skulle visa hur duktig han är att ställa sig så halkade han på en tidning på vardagsrumsbordet och slog sig i ögonbrynet så nu har han en röd bula idag och tidigare idag så lekte han och Viktoria och då ramlade han och slog sig i läppen så den började blöda, så det har varit en jobbig dag åt lilleman.
Sen när jag haft det lite lugnt så har jag gått igenom en massa kataloger och tittat på mattor, gardinstänger, gardiner och sofföverdrag mm och drömt om hur jag vill ha det när huset blir färdigt. Det är så mkt nytt jag vill ha så jag hoppas att jag får mkt jobb nu så jag kan förverkliga drömmarna.
Nu ska jag och älsklingen ta oss en varsin nutella-latte innan vi ska krypa i säng *mums*
Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0