Hulken

Ja så känner jag mej just nu, jag har röjt runt här inne hela dagen idag. Dammsugit, skurat, städat skrubben och sorterat barnkläder + lite andra utav dom vardagliga sakerna som tvätt, disk och vattna blommor. Har fått ut en massa onödigt skit i förrådet som bara tog platts här inne. Det är då man känner sig grön och oövervinnerlig! Barnen har varit på strålande humör idag och det är väll sådant som gör att jag får en massa energi med. Lars har varit ute typ hela dagen och skottat snö så nu har Viktoria fått en egen snöhög som är tillplattad på toppen så hon lätt kan sätta sig på bobben eller pulkan, jag ska ut någon dag och greja trappsteg åt henne så det blir lite enklare att ta sig upp.
Nu ska jag ringa syrran (den yngre) och kolla hur läget är där sen ska jag och Lars ta oss en varsin Nutella-Latte som vi fick i julklapp med äldsta brorsan. Det ska bli spännande!
Ni får ha en bra kväll och god natt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0