Åka stjärtlapp =)

Nu har jag varit på föräldragruppen och det var jättekul på den idag tyckte jag. Det är härligt att veta att det finns fler som delar allt det där som dåligt humör, taskigt tålamod, sömnlösa nätter och det underbara med små bäbisar. Man är alltså inte ensammen om sitt känslomässiga tillstånd som liknar en berg och dal-bana i 170 blås.
Sen har jag varit på dagis och hämtat Viktoria och på hemvägen så köpte jag mjölk. När vi kommit hem så stannade vi ute och lekte i snöhögen som Lars har fixat så både jag och Viktoria har åkt stjärtlapp och pulka och Linus å katten har tittat på.
Nu när jag kom in så ställde jag i ordning en kaffekopp och sitter här vid datorn och myser medan Lars matar Linus. När jag sedan skulle hälla i mjölk i kaffen så upptäckte jag att jag redan hade 4½ liter mjölk hemma + att jag har 3 liter i bilen. Det är allt eller inget, antingen så glömmer jag aldeles att handla mjölk eller så går det till överdrift. Men mjölk är det ganska stor konsumtion på i det här hushållet så det är då ingen risk att den hinner bli gammal. Nej nu är det dax att ladda diskmaskinen för 2:a ggn idag sen ska jag göra lite varmkorv med bröd *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0