7:e Januari Måndag, August & Augusta

Sitter och tittar på min älskling som sopar av bilen åt mej och så har han satt i kupévärmaren, vad söt han är! Idag ska Viktoria på dagis, det ser hon fram emot! under tiden som hon är där så ska jag handla och så ska jag ringa efter jobb. Får hoppas att dom har något åt mej, det ska bli skönt att börja jobba igen. Sen ska jag nog ägna mej åt att skura toaletten och kasta en massa skrot jagt har där i gammla sminkväskor.
Då lär jag väcka upp Viktoria nu och utfodra lite frukost och klä på kidsen, ni får ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig dag! :)

2008-01-07 @ 07:37:35
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0