5:e januari Lördag, Hanna & Hannele

Host host! Här hostas det hela tiden, jag fick lov att väcka Viktoria inatt och ge henne hostmedicin. Linus stod på knä i sängen imorse och slog på flygplanen i hans mobil, står nog inte på förän han står upp själv i sängen nu. Här har vi typ nyss ätit frukost, jag har ingen lust alls att göra ngt mer för jag känner mej så sunkig och eländig idag. Vaknade med mensvärk och det har jag inte haft på ca 6 år så det är en rätt ovan känsla kan jag säga, fy fan vad ont det gör! Egentligen så ska jag vika tvätt nu, jag tvättade så mkt igår att jag fick lov och använda dusch stången och hänga kläder på så då blev det inte att vi duschade igår, men om jag skyndar mej att vika ner det där nu så hinner jag duscha innan Linus vaknar.
Senare idag så ska vi hälsa på Tesse en sväng, hon fyller nämligen år idag och har lovat ut att bjuda på kaffe.
Det enda viktiga jag har att göra idag är att jag ska få iväg ett paket på posten, jag träffade ju inte min äldsta syster nå över jul och nyår så jag ska skicka hennes paket med posten istället.
Ikväll då blir det bigolotto =) Vi vann 100 spänn förra gången! Får hoppas på en miljon idag nu då =)
Nu vaknade ju Linus iaf, han ville bara sova en powernap. Ja ja han ska ju sova middag snart igen och i min takt så tar det nog två timmar innan jag fått undan tvätten från badrummet.
Äh jag fyller på med en kopp kaffe till..... =)
När jag var hemma hos mina päron så hittade jag mitt gammla änglaspel som jag fick i julklapp med några bekanta för 7-8 år sen så jag tog med det hem och vi har haft det tänt under tiden vi ätit frukost idag, det plingade så fint! Men det står nog inte på nu förän jag ska packa undan alla julsaker, jag gillar dom men dom tar så mkt platts i det här lilla råttboet så jag står inte ut med dom för det, speciellt granen.
På måndag så skulle jag egentligen ringa runt och höra efter jobb här nere i älvdalen men jag vet inte jag, ska nog fundera ett tag till på det.
Nej usch jag har inge vettigt att skriva, ska läsa runt lite i andras bloggar istället.
Ha en bra dag allihopa! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0