26:e Jan, Lördag. Bodil & Boel.

Igår när jag tittade på Let´s Dance så konstaterade jag att Karl-Petter är inte så mkt snyggare än vissa andra karlar som medverkar där. Det kan hända att han var den snyggaste bonden i det programmet men i Let´s Dance så ser han lite löjligt "pojkig" ut. Då hade jag nog häldre gjort en kombination av Mattes kropp, Rickardssons humor och ansiktet vet jag inte, blir nog Rickardsson det med tror jag om man måste välja bland de deltagarna.
Idag har jag lyssnat på melodikrysset och skickat in det, hoppas att jag vinner! Hade varit kul ;) Jag har naturligtvis fått hjälp av min kloka Svärfar, för så allmänbildad är jag inte så jag klarar av att lösa ett helt sånt kryss. Men de flesta frågor om den moderna musiken klarar jag iaf.
Jag och Lars håller på och eldar ute i vårat frammtida hus idag, ska se om vi får upp nå värme inne där så det går att pyssla inne där. Vi har ju fått el element nu som skulle ha monterats nån dag när Lars och Svärfar får tid. Men det lär nog ta tid att få upp värmen med kamminen, det är så rått inne där så imorgon då kanske man har behaglig värme om vi fortsätter att elda ihärdigt.
Själv ska jag nog ut och gå en sväng med stavarna bara jag har knökat i kamminen igen. Passa på nu när Linus är hos Farmor och myser.
Ni får ha en bra dag allihopa och heja till deltagarna i Särna-Idre loppet! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0