25:e Jan, Fredag. Paul & Pål

Idag har min Farfar namnsdag, han hette Paul. Ganska ovanligt namn tror jag, han uttalade det som det står oxå. Men han finns inte längre och jag vet inte vem han var för han gick bort innan jag var född.
Idag är det fredag, det snöar ute och det är 0,8- ute. Det innebär att Lars måste skotta snö när han kommer hem, men det går väll ganska fort. Nu är iaf traktorn i ordning.
Jag har inte planerat något speciellt idag men jag känner mej ganska pigg och utvilad så jag tänkte att jag skulle försöka att utföra någon form av hjälteinsatts för min stackars lilla risiga lägenhet. Bl.a så ska jag försöka utrota lite katthår som virvlar här och där.
Idag har det trillat in lite pengar på kontot, det är ju inte så tråkigt, jag ska nämligen köpa ännu mera hårfärg :D Det är så dötrist att bara vara blond så jag måste ju lägga i rejäl kontrasst på lite olika ställen så man syns ;) Men jag ska vänta ett tag med de tills jag tröttnat på nya frillan, då kan jag lägga i lite ny färg så kanske man känner sig snygg ett tag till.
Just nu känner jag mej inte allt för snygg, luggen står rakt upp, det innebär att nu måste jag ha tid att föna den varje morgon innan jag ska någonstans, det tar ju inte så himmla lång tid att få den på platts, problemet är bara att jag kommer att glömma av det och springa ut som en fågelskrämma när jag har brottom.
Jag sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan duscha, det ska bli skönt. Linus sover just nu så det hade ju varit bra om jag hann greja det innan han vaknar. Men sån tur har man ju inte.
Igår kvälls så var jag och hälsade på Camilla lite, det var roligt! Härligt att träffas och prata med varandra utan en massa barn runt om kring som är nyfikna på allt. Det blir inte så ofta man har tid att ses fast än vi bor så nära varandra, men jag ska se om vi kan klämma in en stund i helgen oxå.
Nehe nu ska jag surfa vidare i väntan på att tvättmaskinen ska bli färdig. Ni får ha en strålande dag mina vänner och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Mjo men jag vill inte ha rakt hår ;P Usche :) haha

2008-01-25 @ 10:32:22
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: therese

svar: tack för det =)

2008-01-25 @ 11:27:24
URL: http://heltrubbad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0