22:a jan Tisdag. Vincent & Viktor

Igår så gick det bra på nya jobbet! Ovant bara att vara en ovetande gröngöling som försöker att insupa all information man får så gått det går, jag är ju annars van att vara "proffs" i mitt yrke och skola in andra så nu får man vekligen känna på hur det är att lära sig nya saker =) Det blir nog en tuffare dag idag för då ska jag få lära mej massor om nya tekniska prylar så det blir till att läsa instruktionsböcker.
Det går bra för älsklingen med att vara hemma, jag tror att han tycker att det är riktigt skönt!
När jag slutat idag så ska vi åka till Falun med Viktoria, hon ska hem till sin Pappa.
Imorn så ska jag jobba en 3:e dag.
Ha en bra dag allihopa! Kram på er =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå nu har jag missat nåt! Va har du fått för nytt jobb??? :)

2008-01-23 @ 21:25:49
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0