17:e Jan, Torsdag. Anton & Tony

Idag har min systerson namnsdag =)
Igår så var jag på övning med kören på kvällen och när jag kommit hem så hade Lars plockat jättemkt här hemma så nu har vi inte saker överallt längre *skönt* Fast det är endel somjag ska plocka om, speciellt utav Viktoria´s saker. Hon har fått ett skrivbord nu som hon kan sitta vid och pyssla med sitt.
Igår så lade jag på duk på köksbordet för det är inte så vackert utan men det tar mindre platts än förra bordet och det är huvudsaken. Jag fick överdraget till soffan igår så nu är den brun och fin. Vi har däremot inte fått in garderoberna än men det ska vi göra idag har vi kommit överens om, så då kan jag få ordning på alla kläder igen. En utav hyllorna jag haft kläder i har jag nämligen gjort om till bokhylla =) Vi har satt upp ett skötbord på väggen, så nu slipper jag få ryggskott varje gång jag ska byta blöja och jag slipper ha skötbordet på vardagsrummsbordet!
Ni ska få se sen när det är klart hur det blev!
Idag har jag inget dagis eller nått jag ska iväg på och det är skönt! Så idag har jag ingen tid alls att passa och det innebär att då kan jag skrutta runt här hemma och filosofera i lugn och ro *härligt*
Det som är tråkigt är vädret, vi har 2,5 + grader ute, det är blött och glashalt. Det är 4:e dagen nu som den tinar ute så nu är det inte mkt kvar utav all snö som vi haft. Men för min del så får gärna vägarna tina och bli bar tills jag ska börja ragga pickup. Som det ser ut nu så är småvägarna spegelblanka av is.
Föresten jag kollade efter nya gardiner igår och jag hittade naturligtvis inga, jag ska ju ha typ bågkappa eller nått men det fanns ju bara till kök så jag får vänta tills vi flyttat och jag kan ha längder igen. Under tiden så får det se lite galet ut i mina fönster men det bjuder jag på =)
Nehe nu ska jag nog ladda upp lite bilder hos fujicollor. Sen ska jag nog klämma i mej en balja kaffe till *gôtt* sen får vi se vad som händer =)
Ha en bra dag allihopa! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0