10:e Jan, Torsdag. Sigurd & Sigbritt

Idag är jag "ledig" dvs att jag slipper iväg på dagis, BVC, föräldragrupp eller nått annat. Det är helt soft med andra ord. Men man måste ju ändå ur sängen strax före 6 för då vill grabben ha sitt käk och idag vaknade naturligtvis Viktoria så tidigt med. Men hon får titta på en film nu så hon är jätteglad, det blev Herkules.
Inatt har jag sovit dåligt för jag har haft en mardröm, jag drömde att jag och Lars grälade hela tiden om allt och även fastän vi försökte att lösa problemen så dök det hela tiden upp något nytt vi fick lov att ta itu med så vi stod och skrek på varandra hela tiden. Hur jag än försökte och även om vi sammarbetade så kom vi liksom ingenstans, jag kände mej kvävd och instängd och fick panik när det dök upp saker som jag inte kunde göra något åt hur jag än gjorde. Jag berättade drömmen för Lars och han berättade att han haft liknande drömmar själv men han tyckte att det var så härligt att vakna och se att allt var bra, å de har han ju rätt i =)
Idag har jag inte planerat ngt speciellt, jag ska ut och gå ikväll hade jag tänkt om det passar. Just nu så ska jag hoppa in i duschen och den ska jag nog komplitera med att bada fötterna.
Jag provade ringa hårateljén nyss men dom hade stängt till 22 januari. Tänkte att jag skulle klippa och färga håret, det hade varit härligt att känna sig lite fräch i vintermörkret!
Nu måste jag ge Linus lite mellis och lägga honom, han ska ju sova middag nu när en annan inte ens hunnit vakna riktigt =)
Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0