Vårat framtida hus

Förra helgen så var jag och Lars i vårat hus och eldade för att se om kaminen fick upp nån värme, och det blev skapligt varmt på båda våningarna med bara den som värmekälla. Men vi ska ha elvärme med, så någon dag nu snart hoppas jag, så ska min älskling och hans far montera upp dom på väggen.
När jag var ute i stugan så kom jag på att jag ska ta en bild på hur det ser ut :)

Huset

Det här är vårat lilla hus sett fram ifrån, det är meningen att det ska bli en veranda här på frammsidan i sommar. Fönstret ni ser på ovanvåningen är mitt och Lars sovrumsfönster.

Kaminen

Det här är kaminen som karlarna satt dit, den är söt med glaslucka tycker jag. Blir nog riktigt snyggt sen när man målat muren och så. Under kamminen blir det ett litet utrymme att kunna lägga ved.

Nu har ni fått se litegranna vad det är för stuga jag pratar om att jag ska bo i sen ;)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Vill se mer!!

2008-02-03 @ 11:00:52
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0