Tack!

Vad kul att ni gillar bilderna! Jag tycker själv att det är roligt att se bilder på vad ni pysslar med om dagarna!!
Här har det verkligen varit full rulle idag. Mina föräldrar har varit här på besök så vi har fikat och pratat en stund och så har vi hälsat på barnens gammelmormor idag och där emellan så har jag städat. Eller egentligen så har jag inte riktigt städat utan mer sorterat. Gått igenom barnens leksaker och sorterat bort sånt de inte använder och plockat i mitt eget skrot som börjar bilda högar lite här och var och sånt kraffs har jag sysselatt mej med.
Nu ska jag ställa iordning mina arbetskläder inför morgondagen för då bär det iväg till jobbet. Det är första dagen som jag ska klara mej själv utan handledning så jag hoppas att jag inte blir en bromskloss som står i koridoren och inte fattar nånting. Men nu är det inom äldrevården jag ska jobba och det har jag ju gjort i 8 år tidigare så jag borde nog fixa det nu med även om stället jag ska vara på är nytt ;)
Ni får ha en god natt sömn allihopa, simma lugnt! Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0