Sörplar kaffe

Nu har Viktoria åkt på badet med sin bästis Matilda och hennes moster. Det är nog säkert superkul för tjejerna! Linus han ligger ute i vagnen och sover.
Själv sitter jag här och dricker kaffe, när jag druckit den så ska jag ladda om diskmaskinen och plocka ihop leksaker.
Jag har fått mina varor från Ellos idag ;) Det innebär att Viktoria´s fodrade galonisar kommer idag då, det är ju jättebra att dom hann komma innan hon ska på dagis igen.
Det är plussgrader ute, det har varit det i några dagar så det är glashalt ute, jag gick runt och sandade på gården nu när Linus somnat för jag höll på att slå ihjäl mej när jag skulle hämta barnvagnen i förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0