Nu ska vi ut i solen!

Nu har jag plockat ihop inne här, vikt tvätt, lagat mat, badat fötterna, duschat mej själv och Viktoria, satt igång diskmaskin och tvättmaskin och pysslat om barnen samt Viktoria´s tamagotchi.
Just nu så sitter jag och dricker kaffe, ska snart ge Linus Mellis och Viktoria är redan ute och åker bob. Jag har sminkat mej idag för en gångs skull och det gör ju att man känner sig lite finare och blir gladare, det är ju faktiskt fredag ;)
Bara jag sörplat i mej kaffen och Linus är mätt och glad så ska vi ut i solen nu och det ska bli så skönt! Linus kommer säkert att somna i vagnen hoppas jag så jag kan sitta och njuta av solen och Viktoria´s tokerier :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0