Jävla cross!

Helt otroligt så sover Linus ff, han har sovit över 2 timmar nu. Det som stör mej ganska mkt bara är att för några dagar sedan när han stod ute så kom det en cross och åkte förbi flera ggr och till slut så vaknade han, så den dan så blev det en kort middagslur. Samma cross har åkt förbi idag igen under tiden som Linus sovit och varje gång crossen åkt förbi (4 ggr) så rör det sig i vagnen men som tur är så har han fortsatt att sova. Man kan ju hoppas att han börjar bli van ljudet för annars får jag snart spunk om den där crossen ska hålla på och åka här fram och tillbaka varje dag det är fint väder. Jag tycker att den kan sticka ut i skogen och åka efter nån skoterled eller nått istället där den förhoppningsvis inte stör andra som är ute och njuter av det vackra vädret!
Jag börjar bli en gammal surkäring tror jag, jag vet precis vad jag hade tyckt om en sån som jag är nu under de lägre tonåren  :P Jag har själv kört cross med full gas genom byn men då var det ju för att ta sig till crossbanan vi hade och inte "raggade" man runt bostadsområden för att jävlas eller visa upp sig för småbarnsföräldrar, det passade man sej noga för!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Vilken crossbana?? Den måste jag ha missat...

2008-02-22 @ 17:47:27
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0