Handlat * 2

Nu har jag varit iväg med Viktoria på dagis, efter det så for jag ner till affären och handlade. Det blev blöjor, tvättlappar och annat nödvändigt men sen så handlade jag även grejor till att göra tortillas *mums* Det är jättelängesen vi åt det så nu ser jag verkligen fram emot kvällen! Jag ska börja hacka upp grejorna nu snart så det är klart att bara ta fram sen ikväll!
Nu när jag kom hem så satte jag mej genast och spanade runt på postorder efter ett par flees fodrade galonisar åt Viktoria. Hon vägrade nämligen att ha dom hon redan har som är utan innerfoder utanpå overallen så nu har jag hittat ett par fodrade i rosa som hon kan ha till jacka istället, får se om hon accepterar det nu då :/ Det var iaf rabatt så dom kostade bara 119:- och det är ju inte så farligt. Jag passade även på att köpa 2 par strumpbyxor åt Linus och 5 par strumpor åt Viktoria.
Nu börjar Linus bli kinkig så jag lär väll greja gröt åt han och lägga han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0