8:e Feb, Fredag. Berta & Bert

Idag så har det än så länge varit en toppendag! Den började lite drygt med att Viktoria skrek rakt ut när hon vaknade att hon skulle se på film och fick ett utbrott över att ljudet var för lågt så hon började skrika, gnälla, gråta och flaxa med alla kroppsdelar så att Linus vaknade. Då var kl strax efter 6 på morgonen och jag undrade vad det var för krig som hade brutit ut så hastigt?!? Men saker och ting blev bättre sen mitt på dagen för då dök Viktoria´s kompis Matilda upp och då blev det glatt hemma här! Tjejerna har varit ute i snöhögen och lekstugan och lekt en bra stund och sen kom dom in och käkade mellis och så har dom lekt med Barbie och Ponnysar inne en stund. Linus och Carolina dom somnade och sov ute i vagnarna så fick vi Mammor unna oss en varsin kopp kaffe tillsammans ;)
Nu har dom åkt hem och jag måste fundera på vad jag ska kasta ihop för kvällsmat.
Sen hoppas jag att jag och Lars ska orka vara vakna efter barnen somnat ikväll och eventuellt se en film eller nått :)
Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0