6:e Feb, Onsdag. Dorotea & Doris

Idag är det samernas nationaldag och så en katt jag hade förut, som blev överkörd, har namnsdag idag. Hon hette Doris.
Jaha, idag ska jag först skjutsa Viktoria på dagis, sen ska jag ställa mej i ordning och åka på ett möte med chefen för Tallbacken. Sen vet jag inte riktigt om jag har någon lust att göra något mer.
Ikväll ska jag på kören så då får Lars natta barnen *skönt* han hade på förslag att vi skulle dammsuga och skura innan jag ska dit men det vet jag då inte om jag orkar. Fast jag kan ju ta barnen jag så kan han dammsuga =)
Usch nu snöar det ute igen, vad drygt. Förr så klagade jag för att vi inte hade nå snö men nu får vi snö i överdrift istället. Nu kan den tina bort så det blir vår istället tycker jag!
Nej nu måste jag sätta lite fart, jag ska duscha Viktoria nu innan hon ska iväg. Ni får ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ahaa dert är där du är! Hoppas att mötet går bra vännen, kram!

2008-02-06 @ 10:12:26
URL: http://smulansscraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0