4:e Feb, Måndag. Ansgar & Anselm

Fan, snart har hela förmiddagen gått och jag har inte hunnit få i mej morgonkaffen än. Kl. var 8 innan jag masade mej ur sängen och ställde i ordning barnen så att jag kunde skjutsa Viktoria på dagis.
Men nu måste jag göra ett ryck inne här, frågan är bara i vilken ände jag ska börja. Jag har kvar matlådor sen igår så jag behöver då inte tänka på lunch iaf, det är skönt!
Få se nu idag måste jag:
Tvätta
Vattna blommorna
Dammsuga
Skura
Diska
Byta sängkläder i alla sängar
Städa toaletten
Det är alla vanliga saker sen har man ju olika större projekt som jag skulle ha orkat tagit tag i som att städa och sortera skafferiet *suck* Rengöra spisfläkten, städa bilen och sådana roliga grejor som jag gärna skjuter på.
Ja ja, nu ska jag iaf börja med att ladda tvättmaskinen och diskmaskinen och få igång dom så får vi se sen hur långt jag hinner idag =)
Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0