29:e Feb, Fredag. Skottdagen

Idag så har jag ett kusinbarn som fyller 4 år, grattis Camilla! Rätt häftig dag att fylla år på det måste ni väll hålla med om ;)
Det är bara en timme sedan jag masade mej ur sängen, sitter här i mitten av ett bombnedslag med påsar under ögonen och knullruffs i håret, men vad gör det när man iaf mår bra ;)
Jag var på ljusparty igår och köpte mej en fin liten lykta, jag fick ju en utav mina svärföräldrar i julklapp som jag hade på köksbordet förut men den har jag plockat undan med julsakerna eftersom det var snöflingor på den så nu har jag köpt mej en ny lykta som jag kan ha på köksbordet och mysa om mornarna =)
Nu måste jag fixa lite mellis åt grabben sen ska han sova middag.
 
Så här ser lyktan ut som jag fick i julklapp, jag älskar den! Hoppas att den nya kommen snart nu ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Camilla tackar och niger. Tänk att det gått 4 år...vart tar tiden vägen??

2008-03-06 @ 09:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0