27:e Feb, onsdag. Lage

Idag har det varit en riktigt härlig dag! Jessica sov ju här inatt så jag har haft sällskap hela tiden :) Så mysigt att äta frukost tillsammans med en kompis, det har jag nog inte gjort sen jag gick gymnasiet typ. Igårkvälls så pysslade vi lite med Viktoria, vi gjorde snöstjärnor tillsammans. Viktoria har varit helt exalterad över att Jessica varit här och har visat allt hon kan för sin kusin ;)
Jag och Jessica var och solade en stund igår och det var skönt vill jag lova! Har inte solat solarium på över ett halvår nu och det är något som jag finner mkt avslappnande att få ligga och sova i sån värme! Annars så har vi mest sysselsatt oss med att prata och skratta tillsammans och ta hand om kidsen. Idag har vi tittat på kort och tagit ett varsitt fotbad, det var oxå skönt :)
Nu har hon åkt hem igen :( men vi ses nog snart igen, vi bor ju inte så långt ifrån varandra så jag ska ta mej i kragen och åka till henne bara vägen har blivit bar och det är den nog snart.
Idag så var det Lars tur att åka på jobbet så därför fick han sova hos sina föräldrar inatt som var så han skulle få lugn och ro och ordentlig nattsömn så inte vårat tjejsnack skulle störa honom, men det var även skönt för mej med att få sova själv i sängen en natt och nu ser jag verkligen fram emot att få sällskap ikväll, så det var ju bra på flera sätt! Ska nog skicka dit han fler gånger *hehe*
Nu måste jag passa på att snygga till det lite här hemma och sätta igång en tvättmaskin för Linus ligger ute i vagnen och sover :)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Skönt att höra att någon annan körde ut Lars den här gången ;) Ni verkar ha haft jättemysigt! kram

2008-02-28 @ 18:48:49
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0