21:a feb, Torsdag. Hilding



Tjenare! Visst är det härlig humor med farbror frej? Jag älskade att titta på det när jag var liten!!
Här är det väldigt segt idag, Viktoria har ätit frukost och Linus har ätit mellis så nu ser hon på film och han har somnat. Jag har förberett lite kött, jag tänkte göra köttgryta idag. Annars så sitter jag ff i morgonrocken och dricker kaffe, jag tänkte jag ska duscha nu när Linus sover, det är väll därför jag inte klätt på mej än.
Idag så kommer en av mina systrar på besök *jippi* ska bli kul att träffa henne "irl" annars så babblar vi bara i telefon.
Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att jag får stå där och skrubba mej länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0