19:e Feb, Tisdag. Gabriella & Ella

Fan jag har legat och funderat på mordet i Mora inatt, vilka sjuka jävla människor det finns! Visst, mord läser man om dagligen i tidningarna men det blir väldigt läskigt när det kommer så nära. Jag har en brorsdotter i Mora som jag snart måste be flytta där ifrån. För några veckor sedan så var det någon som tände eld i källaren där hon bor så dom fick lov att evakuera huset mitt i natten och i förra veckan så var det någon som tände eld på grannhuset där hon bor och nu sker det ett mord i samma stad. Nej fy vad hemskt, stackars den mördade tjejens annhöriga........

Åter till vardagen igen nu då, här är vi iaf vakna före 8 idag. Men det är nätt och jämt kan jag säga, Linus har blivit dunderförkyld och varit vaken större delen av natten. Det är förkyldning nr 4 han har sedan i september, det finns ca 200 förkyldningsvirus och ska han avverka 4 st per år så är han immun mot förkyldningar vid 50 års ålder :P
Idag ska det dammsugas och skuras här hemma, sen glömmde jag att vattna blommorna igår och det måste jag komma ihåg idag. Viktoria är på väg till dagis så jag hoppas att jag hinner städa innan hon ska hämtas hem igen.
Nu måste jag ge Linus mellis, klä på mej och hjälpa Viktoria med håret och borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Smile_88

Det är skitläskigt. Jag vet vem tjejen var, för min lillebror var tillsammans med henne ett tag så han har det ganska jobbigt just nu. Men jag hoppas de får tag på idioten/idioterna som gjorde det.

2008-02-19 @ 14:06:08
Postat av: Smulan

Ja Fy fan va hemskt!!

2008-02-19 @ 22:06:58
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0