17:e Feb, Söndag. Alexandra & Sandra

Halloj! Nu har det varit tyst ifrån mej ett tag ;)
På fedagen så blev det att jag gick på Cafeét en sväng och träffade några trevliga människor, det var väldigt lugnt kanske 15 peroner där inne typ. Men jag träffade Camilla och Carro och det är det som räknas mest ;) Vi satt och pratade tillsammans länge och väl om allt möjligt och det var mysigt!
På lördagen så låg jag i sängen och trynade innan jag skulle börja jobba vid 13 och sen var jag på jobbet resten av kvällen.
Idag så har jag varit på gudstjänst i kyrkan och sjungit tillsammans med kyrkokören, det var så fint så :) Sen när jag kom hem så lagade jag lite fläskschnitzlar med mos och remouladsås *mums* och så har jag fixat 2 matlådor.
Just nu så sörplar jag i mej lite kaffe och barnen leker tillsammans med Duplo, Lars är ute och åker skoter med sina polare.
Nu ska jag surfa runt en stund och kolla läget lite innan man måste göra mera nytta här hemma, det är ganska skönt ute så vi ska nog gå ut en stund :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0