15:e Feb, Fredag. Sigfrid

Klockan är snart 10 och jag sitter i morgonrocken, badar fötterna och dricker kaffe *halleluja* Jaja, jag har iaf grejat 4 arbetsdagar nu då så jag är ledig idag.
Igår när jag kom hem från jobbet så var det så fint här hemma, saker och ting var på sin platts och diskbänken var ren och fin och det fanns inge disk nånstans, det var bara lite lego framme som barnen satt och lekte med när jag kom, det känns underbart när min älskling lyssnar på mej och förstår vad jag säger, hoppas att det fortsätter så!
På kvällen så käkade vi köttbullemackor tillsammans och det var smaskens, till och med Viktoria smaskade i sig massor med köttbullar och en hel macka, och det är ganska så otroligt för hon brukar inte tycka om mackor annars.
Sen blev det väll en tidig kväller som vanligt och ändå så är jag seg idag, men jag börjar väll bli piggare. Bara man har skrubbat av fötterna, fått sig en dusch och smort in sig ordentligt så man blir mjuk och skön så blir man pigg och glad igen!
När jag grejat färdigt med mej själv så ska jag vika tvätt och tvätta ännu mer.
Det är strålande solsken ute men 14- grader så det är lite kallt än men förhoppningsvis blir det skönare fram på dagen så vi kan vara ute och greja lite. Till lunch idag så ska jag bjuda på blodpudding, då blir Viktoria lycklig men jag själv är inte så förtjust i det, men det går att svälja iaf.
Nehe nu ska jag ta itu med mina fötter och se om det går att få dom nå mjuka och sköna =)
Ha en bra dag allihopa och hoppas att solen skiner hos er med! KRAM

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha ja såna saker tycker jag är väldigt underhållande :P

2008-02-15 @ 12:24:48
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0