11:e Feb, Måndag. Yngve & Inge

Igår så blev det 13 portioner mat till Linus och idag så ska jag göra fruktpuré. Sen så ska jag nog göra pasta,bacon och pastasås till lunch.
Viktoria får stanna hemma från dagis idag för hon är hes och täppt i näsan. Linus han blåste i en flöjt för första gången igår.
Själv så ska jag jobba första dagen på Tallbacken ikväll, det ska bli spännande! Hoppas att det går bra nu då, men det gör det nog.
Nu ska jag surfa runt en liten stund innan jag måste duscha och ställa mej i ordning inför dagen.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Lite kortare to the point inlägg nu när du är på g att dra iväg till jobbet märker jag. Krama om mosters snuviga älsklingstjej lite extra idag är du gullig! Kram

2008-02-11 @ 10:44:35
URL: http://smulansscrap.blogg.se
Postat av: mamyleine

Jag hade riktigt kul i lördags :D

Och tack för grattiset ^^

2008-02-11 @ 10:56:37
URL: http://mamyleine.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0