Lucia på dagis

I morse så var vi på dagis och tittade på världens sötaste tomte, Linus var såååå gullig med sin långa tomteluva som faktiskt satt kvar hela tiden =)
Micko har tagit en powernap så jag ska väcka han nu så vi kan åka till Mora och få tag i lite julklappar till kidsen.
Vad ärligt det är att få vara själv med älsklingen och åka runt lite som man vill tillsammans utan att kidsen hänger i benen på en.
Ikväll blir det god mat och spel tillsammans med brudisarna och imorn ska vi åka hem igen för då ska vi titta på Viktoria när hon ska gå luciatåg genom byn med ridande lucia. Det blir nog fint!
Hela den här veckan har vi skjutsat runt Viktoria på olika sångövningar, kyrkans barntimme och julpyssel. Det var meningen att hon skulle vara med på skidlekis oxå men det var 17- grader den kvällen så vi får se om det är varmare nästa vecka. Sen har ju Viktoria fyllt år med och vi hade kalas med familjen men nästa vecka ska vi nog ha kalas med hennes vänner för nu är jag ledig några dagar efter att jag jobbat 2 veckor i sträck.
Hon börjar bli stor nu mamma´s lilla tjej. Det har redan gått 6år, vad tiden går fort!
Nej nu ska jag ut och göra stan med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0