Storsätern 1 augusti 2008

Jag skulle ju inte dit först var meningen men när det var en halvtimme kvar innan bussen åkte så ångrade jag mej. Jag sprang hem och drog på mej ett par jeans istället för shortsen och så ilade jag iväg till bussen.
Här är min brorsdotter Jessica och en tjej som heter Therese.


Alexandra och Jag


Här har Marie dragit igång dragspelet och det sjöngs en hel del på resan!


Här är vi framme och på väg in på parken där streaplers spelade


Såhär ser parken i storsätern ut. Jag dansade ganska mkt och det var skitroligt! Dessutom så var jag nästan nykter, jag drack bara 2 öl för jag skulle ju upp morgonen därpå och sen har dom ingen alkoholförsäljning där ute i skogen. Bra att veta om man ska dit en annan gång och planerar att vara full :)


Jag och Stig


Simon spelar och sjunger. En av våra lokala förmågor, dom var riktigt duktiga så jag filmade dem som ni ska få se sen.


Lena och Frida sjunger


Streaplers spelade


Här är vi på väg hem och sjunger om möjligt ännu vackrare på hemvägen än vad vi gjorde på vägen dit :P


Sen hade jag inga flera bilder från den kvällen. Det var riktigt roligt och helt klart prisvärt att åka dit så jag hoppas att det blir nått liknande igen nästa år i Storsätern!

Kommentarer
Postat av: sisen

hah, den gamle spånbergarn. :P Ser lätt ut som du hade en kul kväll iaf. :)

2008-08-04 @ 14:27:02
URL: http://metrobloggen.se/sis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0