GRAVID?

Förra veckan på fredagen så var jag ju på dansen i Storsätern. Deär träffade jag en massa trevliga människor varav en tjej kom fram till mej och grattulerade mej till min växande familj! Tack sa jag och flinade och tänkte att jag har ju inte träffat henne på väldigt länge så det måste ju vara Linus hon menar. Sen forstätter hon att fråga:
M: Hur går det med boendet då?
C: Jo, det går fint! Det är inte så mkt kvar nu innan det är klart :D
M: Jaha, så ni har redan hittat hus?
C: Ja, vi har ju alltid haft ett hus som aldrig blir färdigt.
M: Men du är väll på tillväxt?
C: Tillväxt???? Neeeeeej!!
M: Men det stog ju så i anonsen i övdalsblader att ni är på tillväxt och letar hus!
C: Jaha, men det är en annan Carola! Vi är 2 Carola som bor i Rot bara det att hennes kille heter Anders tror jag och min heter Lars-Johan :D

Så lustigt det kan bli! Det är inte första gången jag har blivit förväxlad med henne heller. Men det gör inget, det är bara lite roligt för folk skämms så när dom kommer på att dom skvallrat om fel personer *hihi* En gammal vän kom fram till mej när jag var märkbart berusad i Sörsjön i lördags och gav mej onda ögat för man drack minsann inte alkohol sammtidigt som man var gravid!  Men jag talade om att J A G Ä R I N T E G R A V I D! Jag är bara lite shnôrfull ;)
Så kan det gå när inte haspen är på :D

Kommentarer
Postat av: Wooltiti

det bodde ju en annan pernilla i sörsjön förut. och hon var tillsammans med kurt.. Alla hade hört att "sörsjön-pernilla" och kurt är tillsammans och självklart trodde ju alla att det var JAG... Även fast jag sa att det är en annan pernilla så trodde dom mej inte.. Jag vet väl för fan vem jag är tillsammans med och inte..GRRRRRR

2008-08-07 @ 13:46:31
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Carola

Haha va kul sitter här och skrattar på jobbet för mig själv, jag halka in på din blogg...hälsningar den andra carola den gravida=D

2008-08-13 @ 19:20:06
Postat av: mamyleine

HAHA xD , gu va pinsamt. Jag frågar aldrig om folk är gravida det kan lätt bli för pinsamt för båda i ett sånt skede :-p

2008-10-08 @ 09:18:51
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0