5:e Aug, Tisdag. Ulrik & Alrik

Idag är det ff förkylt men jag känner att jag mår lite bättre iaf. Jag och Lars var in på apoteket igår och fick tag i en massa bra preparat så nu är det bättre!
Viktoria är hemma igen och det är skönt att saker och ting är som vanligt igen. Hon ska snart ringa sin bästis och höra om dom kan leka idag och det blir nog roligt för dom för det är jättelängesen de träffades.
Jag har hunnit med en hel del plock på morgonen och Viktoria har duschat, det är härligt när man har sån energi på morgonen för då brukar det oftast bli en bra dag. Det som är lite synd idag är vädret för det blåser och är kallt ute.
Nehe nu ska jag plocka lite till och hjälpa Viktoria att få ordning på hennes saker.

Kommentarer
Postat av: sisen

Jodå, bara jag som klantingt nog glömt skriva "det sista för kvällen". skyller på åldern. hehe Kul med bilderna i din blogg, är ju faktist några kändisar där som man inte sett på lääänge. :D Nästan så det börjar bli dax för en särna resa snart. hehe Ha en bra dag och krya på er från förkylningen. : )

2008-08-05 @ 12:12:44
URL: http://metrobloggen.se/sis
Postat av: Wysteriia

Åh TACK :D Blir så jäklans glad av alla fina kommentarer :D

2008-08-05 @ 22:48:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0