3 dagar 3 fester

Det blev inte riktigt som jag tänkt för jag skulle inte till Storsätern men jag åkte dit ändå så det blev boggberget på torsdagen, storsätern på fredagen och sörsjön på på lördagen :D

Idag är jag bakis och skakis så jag ska vänta med berättelserna och alla foton + filmer som jag sammlat på mej de här dagarna men jag kan ju berätta en liten kort grej som jag är så inni helvete jävla stolt över och det är att JAG SKÖT BÄST AV ALLA PÅ UPPSKJUTNINGEN!!!!
Jag är så jävla nöjd så jag spricker snart! Det är nog dax att jag och bössan ska gå på lite jaktstigar och annat roligt tillsammans för nu börjar mina nerver bli bättre när folk står och glor på en när man ska skjuta. Det är det värsta jag vet att det står folk och tittar på en när man ska koncentrera sej men jag börjar som sagt vänja mej nu.
Åh jag måste få mat innan jag dör av svält. Älsklingen är på väg till grillen och hämtar mat i detta nu. Efter jag svullat i mej en 150 dubbel ost så ska jag lägga mej på soffan och fisa lite, det är så härligt att vara bakis :P

Äh jag bjuder på en bild. Det här är jag och killen i biljettluckan i Sörsjön. Det var en rolig prick som jag tyvär glömt av namnet på, eller jag kanske inte ens fråga? Vem fan vet, kul hade jag iaf fall, galet jävla roligt *wihiiii*


Kommentarer
Postat av: Elenore

Grattis till uppskjutningen!! Väntar på mer bilder nu....

2008-08-03 @ 17:55:46
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0