11 Aug, Måndag. Susanna

Jag har just laddat in fotona från fredagen i datorn och konstaterat att det är så pinsamt så jag kan inte visa upp det här. Sista bilden togs 07:08 så nu vet jag på ett ungefär när jag kom hem iaf.
Vi hade ju killar med oss i bilen som var födda typ 89 (!) visserligen myndiga men jag har ju fått reda på att det är äldre damer som läser min blogg och jag har ingen lust att visa för dem hur deras "lisskripper" beter sej när dom är ute.
En av dom spydde i bilen och han borde jag ju egentligen efterlysa med blåslampa så han får skura upp efter sej men jag vet ju inte ens vad han heter. Vissa hade även spottat ut portionssnusar på golvet i bilen där vi har heltäckningsmatta *nice* Jag fattar inte varför det alltid ska vara sånt fräsh-hets SM i van när jag har den, men den här gången så låg det iaf inte mat på golvet, det gjorde det förra gången jag var ute med van.
Det ska Lars vänner ha en eloge för, när de har festat i van så är det aldrig så grisigt i bilen efteråt. Mina vänner däremot (inklusive mej själv) borde egentligen veta varför man har sån fruktansvärd fylleångest varenda gång man varit ute.
Vi dansade i bilen så att vi bröt sönder bordet och golvet med så nu får Lars laga. Han muttrade nått igår om att det är lika bra att ställa av bilen inför vintern nu och jag vågade inte andas om att jag vill ha den på älgdansen. Men anledningen till att han ska ställa av den är inte för att jag har svinat i den utan det är nått fel på den. Den går inte ordentligt och ibland så lägger den av, så Lars ska försöka hitta mysteriumet i vinter så vi får ordning på den till nästa år.

Idag så är det dax att ta tag i livet igen. Jag ska ringa jobbet och höra om det finns några arbetsdagar, jag har ju varit ledig i 4 veckor nu så det var väll min semester.
Så fort affärerna öppnat så ska jag ner på byn och köpa mej en dammsugare. Nu är jag så trött på den vi har så jag trampar sönder den snart. Det spelar ingen roll hur många ggr jag drar den över skräpen på golvet så suger den inte upp det iaf. Det måste jag tillägga att det är så skönt att jag och Lars har öppnat ett gemensamt sparkonto till just sånna saker, då behöver man inte fundera och vända ut och in på hushållskassan utan det är bara att åka och köpa och se glad ut!
Nehe nu ska jag duscha tror jag eller jag vet att jag ska det. Sen ska jag susa ner på byn för dom borde ju öppna kl 10.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha va fan jag vill ju se bilder ;D

2008-08-11 @ 21:42:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anna

Synd, jag hade velat se dom ;D Men nu va de iaf länge sen du bloggade! Lever du?

2008-08-15 @ 11:41:40
URL: http://luella.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vart har du tagit vägen då? Tack så hemskt kmt för numret till äldreboendet och så. Skolas in på måndag :)

2008-08-21 @ 16:06:59
Postat av: Anonym

Vart har du tagit vägen då? Tack så hemskt kmt för numret till äldreboendet och så. Skolas in på måndag :)

2008-08-21 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0