Vintern rasat ut bland våra fjällar!

Idag har jag rensat hela skrubben i hallen så nu finns det inte en pinal där inne som jag inte har användning för! Jag har kastat ut allt i förrådet och så har vi letat fram sommarjackorna så nu har jag tvättat dom :)
Allt detta hade jag inne i skrubben som åkte ut!
image144


image145

Barnen har varit ute och lekt under tiden som jag grejat inne så jag har hunnit att dammsuga och skura i hallen och köket. Kidsen har fått äta mellis ute idag och då fotade Viktoria mej och Linus när han äter banan :)
image146
Ja just ja, jag har köpt mej en egen kratta på konsum idag=) Jag har haft en förr med men den lyckades Emil W. bryta sönder för mej en gång i tiden och jag har gett upp hoppet om att få en ny tillbaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0