Vackert igen

Nu är det kväller och barnen har lagt sej, jag sitter och väntar på att Lars ska komma hem så jag får ut och gå.
Idag har vi fått väldigt mkt gjort och det är en härlig kännsla att komma in i köket nu när det är så fint. Det är bara "kattbänken" som ser förjävlig ut med en massa papper som ska sorteras och så är det en massa grus där. Vad som är ännu mera skönt är att skrubben är fri från skrot så jag kan använda den till nyttiga saker som behöver gömmas undan som tex bilbarnstolar och sånt som inte är så vackert att ha framme :)
Lars har satt upp torkvindan åt mej ute och imorn så visade dom på vädret att det skulle bli fint så då ska jag hänga ut alla jackor jag tvättat idag så dom torkar. Sen har jag en massa nya kläder till kidsen som ska tvättas innan dom kan brukas, det får bli morgondagens projekt.
Nehe nu ska jag ringa syrran och kolla läget sen ska jag ut och gå med brudarna!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Låter helt underbart att hänga ut tvätten på tork!

2008-04-28 @ 21:38:01
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0